הרבנים הראשיים יחרימו את סיור ועדת הפנים בכותל

    איתי גדסי No Comments on הרבנים הראשיים יחרימו את סיור ועדת הפנים בכותל

    הרבנים הראשיים לישראל הודיעו ליו"ר ועדת הפנים ח"כ דוד אמסלם כי לא ישתתפו בסיור הוועדה מחר בכותל בשל השתתפות הרפורמים בסיור • גם ח"כ יעקב אשר הודיע כי לא ישתתף

    הרבנים הראשיים לישראל צילום: יעקב כהן
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרבנים הראשיים לישראל הגר"ד לאו והגר"י יוסף הודיעו באמצעות מנכ"ל הרבנות משה דגן לועדת הפנים של הכנסת כי לא יקחו חלק בסיור מחר בכותל המערבי. סיור שנועד לבדוק את הסדרי התפילה במקום, על רקע עתירות הרפורמים.

    לסיור הוזמנו גם ארגוני הרפורמים והקונסרבטיבים, ועל כן הודיע אמש חבר הוועדה ח"כ יעקב אשר כי לא ישתתף בסיור. אלא יביע את דעתו בדיון הוועדה ולא בסיור בשטח.

    גם הרבנים הראשיים הודיעו כי לא ישתתפו, וכתבו במכתבם כי "מאחר ומדובר בנושא הכותל המערבי והשמירה על קדושתו, ומאחר ונושא זה הוא בדרגת חשיבות ורגישות עליונה, מן הראוי שהרבנים הראשיים ישמיעו את דעתם באופן אישי בפני ועדת הפנים של הכנסת ולא באמצעות שליחים.

    מלשכות הרבנים הראשיים נמסר כי "כבוד הרבנים הראשיים לישראל כבר קיימו בעבר סיורים בכל מתחם הכותל המערבי וגיבשו בהתאם לכך את עמדתם בנושא.

    הרבנים ביקשו לתאם עימם פגישה בחדר הישיבות של הרבנות: "הרבנים הראשיים לישראל ישמחו להשמיע את עמדתם בנושא הכותל בפני חברי ועדת הפנים של הכנסת, ועל כן נבקש לתאם את הזמנתם לישיבה מיוחדת בנושא בחדר ישיבות מועצת הרבנות הראשית לישראל".



    0 תגובות